امروزه مصرف کنندگان به معناي واقعي کلمه با انواع پيام و پيشنهادات از اين سو و آن سو بمباران مي شوند. براي لحظاتي در اين باره فکر کنيد، روزانه چند ايميل تبليغاتي از فروشگاه هايي که در آنها ثبت نام کرده ايد دريافت مي کنيد؟ و مهمتر از همه، چندبار واقعا آنها را مي خوانيد؟




شايد شما نيز از آن دست کساني باشيد که مشتريان خود را به درستي بازاريابي کنيد زيرا همه اين روزها در حال بازاريابي هستند.  همه در رسانه هاي اجتماعي هستند، همه يک وبلاگ يا وب سايت دارند، همه مي توانند نظر دهند، به اشتراک بگذارند و اطلاعات خود را انتشار دهند. درواقع همانطور که نمودار زير نشان مي دهد، ميزان توليد محتوا اين روزها باورنکردني است.


رومه Science Daily ادعا مي کند که 90 درصد کل داده ها در جهان طي چندسال گذشته توليد شده است. درحاليکه به نقل از مدير عامل سابق گوگل، اريک اشميت، امروزه بيش از محتواي توليد شده طي 48 ساعت بيش از محتواي توليد شده تا قبل از سال 2003 است. ناگفته نماند که هر دقيقه حداقل 347 پست وبلاگ فقط توسط کاربران وردپرس منتشر مي شود. چنين سرعتي نيازمند ذهن آگاهي است و نه تنها سرعت را افزايش داده است بلکه در نحوه درک و پيشبرد بازاريابي نيز تاثير مي گذارد.


وداع با يک رويکرد يکسان با همه مشتريان


با رونق سريع فناوري مدرن و گسترش کانال هاي رسانه هاي اجتماعي، مشتريان به طور فزاينده اي باهوش و باهوشتر به نظر مي رسند. آنها مي دانند چه مي خواهند، انتخاب گسترده اي دارند و قرار نيست فقط با هر چيزي تغذيه شوند. در عوض خواستارهاي شيوه هاي شخصي و متنوعي براي تعامل با محصولات و خدمات هستند. به همين دليل روش هاي قديمي به خوبي براي مشتريان پاسخگو نيست . براساس تحقيقات 74 درصد از مصرف کنندگان محتواهايي را استفاده مي کنند که هيچ ارتباطي با علايق شان ندارد. به همين دليل به طور کلي از محتواها نااميد مي شود و وب سايت را ترک مي کنند.


وداع با روش قديمي بازاريابي براي بازاريابان امروزي چه معني خواهد داشت؟


اين بدان معني است که کلمه اتصال دهنده امروزه ارتباط است. در بازاريابي جديد بايستي رويکردي کاملا فردي داشته باشيم که به سمت داده ها و فناوري هدايت مي شوند. در نتيجه، راه هايي که بازاريابان کارشان را انجام مي دهند و وظايف اصلي شان را عملي مي کنند تا استراتژي مورد علاقه خودشان را به انجام برسانند و مشتريهاي خود را چندين برابر کنند تغيير کرده است. يک سيستم CRM مي تواند به بازاريابان کمک کند تا در رقابت جذب مشتري باقي بمانند.


4 نکته براي کمپين هاي بازاريابي بهتر


بياييد نگاهي بيندازيم که چگونه نرم افزار CRM مي تواند به شما در بهبود فعاليت هاي خود در ايجاد کمپين هاي بازاريابي بهتر در چهار زمينه اصلي کمک کند:



  •     هدف گذاري متمرکز


يکي از دشوارترين کارها براي بازاريابان، بررسي تمام داده هاي مشتري است. براي دريافت پاسختي از مشتريان بالقوه که احتمالا به خريد منجر مي شود، بازاريابان بايد پيام هايي را ارسال کنند که دقيقا براي آنها جذابيت داشته باشد.


خوشبختانه نرم افزار CRM به بازاريابان کمک مي کند تا مخاطبين را تغيير دهند و مشتريان بالقوه سودآور را هدف قرار دهند. نرم افزار CRM شامل اطلاعات متنوعي در مورد رفتار و ترجيحات مشتري است، اين امکان را مي دهد تا اقدامات آگاهانه اي که باعث افزايش آگاهي از چشم انداز و رضايت مشتري مي شود، انجام دهيد.



  •     تقسيم بندي


کساني که قادر به پيش بيني هستند، نسبت به کساني که واکنش نشان مي دهند موفق ترهستند. اين مورد براي بازاريابان بسيار صادق است زيرا بايد قبل از ارائه هر چيزي بتوانند روندهاي متداول را مشاهده کنند. با استفاده از CRM بازاريابان قادر خواهند بود براساس صنعت، مشاغل يا حتي سن تقسيم بنديهايي را انجام دهند. بله بازارياب ها مي خواهند باتوجه به صنعت، شغل، اندازه شرکت يک بازاريابي حساب شده و تفکيک پذير انجام دهند.


آنها همچنين مي خواهند براساس فعاليت هاي اخير، پاسخ ها، علاقه ها، رضايت مندي ها، محصولاتي که قبلا خريداري شده، ايميل هاي باز شده، ايميل هاي پاسخ داده شده و حتي فعاليت رسانه هاي اجتماعي اين تقسيم بندي را انجام دهند.



  •     محتواي شخصي سازي شده


هنگامي که تصميم گرفتيد که کدام گروه از پايگاه داده خود را هدف قرار دهيد و آن را تقسيم بندي کرديد، وقت آن است که بازاريابي خود را جداگانه آغاز کنيد. بياييد با کلمات واضح و روشني مانند "سلام دوست عزيز" يا "مشتري عزيز" که در بازاريابي هاي گسترده استفاده مي شوند، شروع کنيم.


سيستم هاي CRM به شما اين امکان را مي دهند که مشتريان بالقوه و موجود خود را بيابيد. همچنين مي توانيد با دانستن اينکه در چه شرکتي کار مي کنند، آنها را راحتتر تحت تاثير قرار دهيد. ناگفته نماند که دانستن اينکه آيا به يک مرد يا زن، يک خريدار معمولي يا مدير ارشد پيام مي دهيد محتواي پيام را تغيير دهيد تا متناسب با مشتري بهينه شود.


با استفاده از اين جزئيات مي توانيد به آنها اطلاعات مناسب بدهيد يا اينکه ارتباط را متناسب با آنها شکل دهيد. و مزاياي انجام اين کار بسيار زياد است، هرچه محتوا شخصي تر باشد، احتمال پاسخگويي بهتر، درک بهتر از برند تجاري شما بوجود خواهد آمد. در اين روش، راه حل هاي CRM متخصصان بازاريابي را قادر مي سازد تا بيشتر روي مشتري و نه محصول تمرکزي کنند.



  •     بازيابي طرح


آيا ما مي توانيم راه حل درست بازاريابي را پيداکنيم و بعد از آن کار را شروع کنيم؟


با استفاده از نرم افزار CRM مي توانيد تجزيه و تحليل کنيد که آيا کمپين هاي شما موفقيت آميز بوده اند يا نتيجه به دست آورده است يا خير. نرم افزار به شما کمک مي کند تا بهترين عملکرد را نسبت به کمپين هايي که راه اندازي مي کنيد را بدست آوريد. وقتي بفهميد که بهترين عملکردها مربوط به کدام مشتري ها بوده است مي توانيد يک کمپين موفق راه اندازي کنيد. اين کار منجر به کاهش هزينه هاي بازاريابي و افزايش تبديل مشتري ها به خريدار گردند.


نتيجه


با استفاده از نرم افزار CRM مي توانيد در سطح شخصي تري با چشم انداز و مشتريان خود درگير شويد، خواسته هاي مشتريان خود را پيش بيني کرده و با دانستن آنچه آنها بدان علاقه مند هستند آنها را متعجب سازيد. نرم افزار CRM خيابان هاي يکطرفه بازاريابي را به يک ارتباط دو طرفه بين بازاريابان و مشتريان تبديل مي کند. در کل نرم افزار CRM نه تنها مي تواند يک بانک اطلاعاتي مخاطب براي شما فراهم کند و اقدامات خود را متمرکز کند، بلکه مي تواند داده ها را به صورت بينش هاي معني داري در اختيار کاربران قرار دهد تا بتوانند پاسخ هاي مناسبي از مشتريان بدست آورند.


 

تکنولوژي هاي مفيد موازي با نرم افزار CRM که به تاثيرگذاري بيتشر

7 ايده براي برنامه وفاداري مشتري جهت رونق به کسب و کار شما

نرم افزار CRM چيست؟ | اهداف مديريت ارتباط با مشتري

4 راه که نرم افزار CRM مي تواند در ايجاد کمپين هاي بازاريابي به

مفهوم و اهداف و فرآيند هاي اصلي CRM و ارتباط آن ها با نرم افزار

مي ,بازاريابي ,crm ,مشتريان ,نرم ,افزار ,نرم افزار ,افزار crm ,خود را ,مي توانيد ,crm مي

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


yasebluer سایت تفریحی و سرگرمی 17155503 نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک فاخته پرواز حساب رايان پارس sayna system mz123 ( کد معرف ) کد تخفیف شرکت پرند :58107579 آسيايي